preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljudevita Gaja Nova Gradiška

Login
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 

 

"Mozak nije posuda koju treba napuniti,

već vatra koju treba zapaliti" 

(Plutarh)  

- prethodni citati -

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 3. 2011.

Ukupno: 695227
Ovaj mjesec: 2087
Ovaj tjedan: 788
Danas: 34
GODIŠNJAK

ŠKOLSKA PREHRANA

e-Škole

 

HIMNA ŠKOLE

 

Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.

Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u  školi kraj Šumetlice.
 
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.

HIMNA EKO-ŠKOLE

  

Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
 
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
    
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
 
S.O.S. otvorite oči…

EKO KODEKS

DIJAMANTNI CERTIFIKAT

LOGO STOP NASILJU

LJUDEVIT GAJ

Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je  20. travnja 1872. u Zagrebu.

Obrazovanje

 

 

 

 

Naslovnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ISTRAŽIVANJE BRZINE ČITANJA
Autor: Helena Kudra, 4. 5. 2022.

Čitanje je višestruko složena jezična djelatnost koja se, za razliku od urođene vještine govora, mora usvojiti služeći se nizom različitih kognitivnih sposobnosti (Čudina-Obradović, 2003; Visinko, 2014).Cilj je ovoga istraživanja bio utvrditi broj pročitanih riječi u minuti među učenicima četvrtih i osmih razreda osnovne škole.

 


 Sudjelovanje je bilo dobrovoljno i povjerljivo. Istraživanje je provela stručna suradnica knjižničarka u suradnji s učiteljima. Prosječan broj pročitanih riječi u minuti učenika četvrtih razreda je 70, što je i prosjek za tu dob. (Furlan, prema Bjelica J. i Posokhova I., 2001.).  Najbolji učenici pročitali su 85 riječi u minuti. Prosječan broj pročitanih riječi učenika osmih razreda je 91, dok su najbolji učenici pročitali 97 riječi u minuti. Učenicima osmih razreda pokazane su vježbe za povećanje brzine čitanja (širenje vidnog polja, fokus, koncentracija). Rezultati pokazuju veliki varijabilitet, imamo učenike koji su slabi čitači (ispod prosjeka za dob) do učenika koji čitaju jako dobro (iznad prosjeka za dob).

Tečno čitanje je vještina koja se može usavršavati. Potrebno je vježbati i povećati motivaciju učenika. Valja imati na umu da je brzina čitanja jedan od važnijih  faktora koji utječu na akademski uspjeh pojedinca.

IZVORI

Češi, M. i Ivančić, Đ. (2019). Izazovi i umijeća učenja i poučavanja. Zagreb: Ljevak

Istina o brzini čitanja https://hr.goldavelez.com/istina-o-brzini-citanja

Školski portal https://www.skolskiportal.hr/sadrzaj/savjeti-strucnjaka/utjece-li-brzina-citanja-na-akademski-uspjeh-djeteta/

Visinko, K. (2014). Čitanje, poučavanje i učenje. Zagreb: Školska knjiga.

 

Autor: Martina Prpić





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju