preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljudevita Gaja Nova Gradiška

Login
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 

 

"Mozak nije posuda koju treba napuniti,

već vatra koju treba zapaliti" 

(Plutarh)  

- prethodni citati -

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 3. 2011.

Ukupno: 691299
Ovaj mjesec: 1554
Ovaj tjedan: 435
Danas: 109
GODIŠNJAK

ŠKOLSKA PREHRANA

e-Škole

 

HIMNA ŠKOLE

 

Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.

Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u  školi kraj Šumetlice.
 
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.

HIMNA EKO-ŠKOLE

  

Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
 
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
    
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
 
S.O.S. otvorite oči…

EKO KODEKS

DIJAMANTNI CERTIFIKAT

LOGO STOP NASILJU

LJUDEVIT GAJ

Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je  20. travnja 1872. u Zagrebu.

Obrazovanje

 

 

 

 

Naslovnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
DIDAKTIČKE IGRAČKE ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
Autor: Dinko Šimić, MARTINA AKMAČIĆ, 3. 11. 2016.

Hrvatska elektroprivreda d.d. donirala je sredstva za realizaciju projekta „Didaktičke igračke za učenike s teškoćama u razvoju“  prijavljenog na natječaj za dodjelu donacija u 2016. godini - Svjetlo na zajedničkom putu. 


Didaktičke igračke, igračke koje „poučavaju“, namijenjene su razvijanju motoričkih, senzornih (vid, sluh, dodir), kognitivnih (misaonih) sposobnosti djeteta, učenika, učenju slova, brojeva, boja, koordinacije, poučavanju orijentaciji u prostoru i vremenu itd. Neophodne su za rad s učenicima s teškoćama, posebice učenicima sa sniženim intelektualnim sposobnostima kojima je jako važno nastavne sadržaje pokazati što praktičnije i zornije.

Didaktičke igračke na koje stavljamo naglasak su:

igračke za razvoj motorike,
igračke za razvoj govora,
senzoričke igračke,
 igračke za razvoj pažnje i koncentracije,
 igračke za razvoj kreativnosti,
 igračke za razvoj logičkog zaključivanja,
 socijalno-emocionalne igre,
multimedijski cd sadržaji

Evo nekoliko naših novih igračka s kojima  uživamo igrati se i učiti!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju